lunes, 28 de junio de 2010

PAGANT SANT PERE CANTA


Leo el Editorial del Diari de la Torre del mes de junio, y no puedo decir que me sorprenda, ya pocas cosas me sorprenden, mi primera impresión es pensar que se refiere a otra población que no es Torredembarra, pero no, ya en la tercera linea su autor manifiesta que se refiere a Torredembarra, para quien no lo haya leído, a continuación copiare el primer párrafo: "Los agentes sociales y económicos indican, que la ciudad de Torredembarra esta saliendo de las tinieblas de la crisis antes que otras villas o ciudades de su tamaño o posición. Las finanzas municipales -según nos dicen -y de momento nos lo hemos de creer, están equilibradas, el modelo Masague, economicamente hablando, parece que funciona, es una buena noticia que se haya enjugado el déficit del ejercicio anterior y que todo apunte a un cierto superávit al final de este año económico. Bastante importante, positivo y esperanzador".

Según mi compañero Lluis Suñe, más de 1.300 de nuestros habitantes se encuentra en el paro, dato que no dudo que sea realidad, los ingresos nos demuestran que la morosidad en el pago del IBI llega al 10%, que el impuesto sobre la construcción es practicamente inexistente, que los ingresos por plus valía dan sus últimos coletazos entre otras muchas situaciones que nos hacen ser muy precabidos y que hasta el tiempo se nos esta poniendo en contra con unas temperaturas que hasta hoy no han invitado precisamente a ir a la playa. Son indicadores de que escribir un editorial de estas características solo se puede hacer, desde la distancia, el fanatismo, o previo pago, y esto último creo que es la causa.

26 comentarios:

Anónimo dijo...

Panfleto al servicio del alcalde y sus alcaldadas

Anónimo dijo...

Otro que no toma café por la mañana......
Pero a mi si me pagan lo que a ellos, canto y bailo y le beso el culo al Masagué, vaya que si.
Y encima son panfletos, no son ni diarios, ni periódicos ni nada.
Suerte tienen que solo publican lo que les dan escrito desde el Ayuntamiento, si no, ni siquiera habría letras, solo anuncios.
¿Se refiere a estos que salen de la crisis? Hombre modelo Masagué, lo es. Y tanto que lo es.

Anónimo dijo...

Només fa falta veure als directors" i fa gràcia la paraula director, dels "panfletos".
Aixó es periodisme del bo, bons estudis, grans articulistes, i aixó si publicitat a saco¡¡¡

Anónimo dijo...

ENRIQUE GRANJEL HA DE PLEGAR!
En el seu un post del seu blog, anomenat “Todos tenemos una opinión”. Segurament per un descuit, el Sr. Grangel ens demostra quina classe de polític és. I la veritat és que el deixa l’alçada d’una sola de sabata.

Enric Grangel Llop dijo...
CIU. El Farinetes

ABG. El Lluis

PP. El Pepe Oviedo

GIT. El Santi

PSC. El Grangel

ERC. La Gasull

L'Agrupacio. La Toda

No cambiara masa, els que falten, ja es votra
23 de junio de 2010 14:44
Publicar un comentario en la entrada

Una persona que insulta a l’alcalde, que difon un apel·latiu amb l’únic sentit de ridiculitzar a aquesta persona, i que a més ho vol fer des de l’anonimat, encara que per malaptesa s’ha desemmascarat sol (ara l’entrada, després d’estar uns dies publicada ha estat esborrada pel seu autor) no es mereix ser ser regidor de Torredembarra i representant d’un partit polític, al qual vol liderar, com ell mateix manifesta en aquesta entrada. Quina falta de respecte pels seus companys de partit.
Torredembarra és mereix un altre tipus de polítics que el Sr. Grangel, que fonamenten la seva tasca a partir d’insults i difamacions per darrera (anònimes). Per això hauria de dimitir i se li hauria d’exigir la dimissió!

Anónimo dijo...

Tants n'hi ha que no es mereixen ser regidors i en canvi governen i tot!!!!!!

Anónimo dijo...

Esta editorial no se puede leer. Lo entenderia después de una borrachera la noche de San Juan, pero el D.Torre salió antes.
Que hable con los comerciantes, talleres, industrias, etc. El es el único que sale de la crisis porque le paga el pueblo, no el Alcalde. Al otro igual, que verguenza les tendria que dar, ayudar solo a dos periódicos que no dan golpe. Y a los demás les cierran las calles a la que canta un gallo. La Calle A. Roig, que los coches pasan a todas horas y tienes que mirar que no te atropellen. Esto es ayudar al comercio.
Vilà vende ràpido el chiringuito, que con esta publicidad y estos antecedentes, como no lo compre un analfabeto, lo tendrás que usar para empapelar tú casa.

Anónimo dijo...

A l'anònim de 28 de junio de 2010 14:45 que demana la dimissió del Grangel.

Farinetes, no és un insult, és un apode que ve del fet que al ser forner treballa amb farina, i per tant fa farinetes, que poden ser panets, crusans, ensaimades, i un llarg etc.

Les farinetes també son el menjà triturat que mengen el nadons, és el que es diu en cast. papillas.

Si li haguessin dit que es un PORC, això si que seria un insult.

Anónimo dijo...

Posats a mirar, he vist a http://ca.wikipedia.org/wiki/Farinetes
quan es parla de l'orígen de la paraula "farinetes" diu literalment l'aclariment final del tema:
"El seu origen és molt humil, com una alternativa...".

No ase falta desir nada mas.

Anónimo dijo...

Mire señor Grangel, no intente confundir el personal que lao 1.300 parados de que habla su amigo Suñé no los ha generado el Sr. Alcalde, son producto de la ineficàcia del Gogierno del PSOE, al qual usted pertenece.

Anónimo dijo...

La societat actual ha experimentat una perillosa deriva cap a l’estridència. Cridem i mentre més fort ho fem, millor. En una precampanya electoral se suposa que cada partit ha de posar sobre la taula les seves propostes polítiques i confrontar-les amb les de la resta. Per tal de fer arribar aquestes propostes al màxim nombre de gent cadascú s’empescarà les eines que cregui més oportunes. Aquí és on entren en joc la imaginació de cada formació
Aquest hauria de ser l’ordre lògic: primer prepares unes propostes i després t’empesques un embolcall que les faci més fàcilment comprensibles i atractives. Per desgràcia,sembla ser que el PSC han optat per invertir l’ordre de les coses.
Tothom s’omple la boca parlant de la necessitat d’acostar la política a la ciutadania per tal de fer minvar la desafecció amb què és vista, però després, en un moment com l’actual, la majoria són incapaços d’explicar clarament quines propostes es tenen per tal de fer front a la difícil situació econòmica, i tampoc s’abandona l’ambigüitat a l’hora de definir si el nostre poble ha de seguir els temes que preocupen, interessen i que reclamen a crits propostes concretes,però no seran pensats per a vendre fum ?
Un bon cinèfil mai preferirà una pel•lícula de Jean-Claude Van Damme a una de Woody Allen, per més explosions i puntades de peu que tingui la primera, de la mateixa manera que cap ciutadà escollirà un projecte polític per la imatge d’una pre campanya si al rascar no hi troba resposta a les seves inquietuds.
No sabem estar callats!. Decididament, hem descuidat el valor del silenci que, de vegades, aporta més que alguns “periodistes”, tertulians, polítics i magistrats que parlen i parlen, hores i hores, i no diuen res realment important. Qui sap no parla. Qui no parla, en sap. I, de vegades, val més reduir a un silenci una muntanya de
paraules que aixecar una muntanya de
paraules des d’un silenci.

Anónimo dijo...

Sr. Grangel i Cia. volem explicar quan cobren cada mes?

Perquè vostè cada mes cobra dos pagues.
Vostè no tindrà problema alhora de jubilar-se als 65 anys.
Quan cobrara de jubilació?.
Vol explicar quan dies anat a treballar donat que es sindicalista alliberat i sols va ha fitxar un cop per setmana els dimarts per ser més concrets.

Escolti Sr. Grangel no li cau la cara de vergonya.

Fan pena perquè la seva jubilació també la paguem entre tots, sobre tots considerant els dies al mes que ha treballat, però es clar con que vostè es del "partido de los trabajadores". JA JA JA.

Anónimo dijo...

Quanta falsedat i demagògia, recordo que qui va enfonsar els comerciants del carrer Nou va ser un govern anomenat d'esquerres per el meu criteri uns fatxes. Perquè ningú oblidi. L'alcalde del PSC. el Sr. Jiménez, envoltat, per el Regidor Urbanismedel PSC. Ramon Ripoll, La Sra. Montserrat Gasull, d'ERC. Regidora d'Obres i Serveis, van portar endavant les obres "por sus huevos", i vostè Sr. Grangel era Regidor en aquell equip de Govern.
Vostès van ensorrar el comerç d'aquest poble.
I no parlem del poliesportiu o del teatre.

Vagi-se'n, cap a casa que porten molts anys perjudicant aquest poble.

Enric Grangel Llop dijo...

Al anonimo interesado en saber que cobro, lo he dicho en varias ocasiones, en el ayuntamiento a excepción del Alcalde y del regidor de servicios, se cobra por asistencias, y estando en la oposición se cobran 800€ y no es ningun chollo y no cotiza a la seguridad social, por tanto no sirve de nada para la jubilación, en la declaración de renta te crujen por percibir de dos empresas distintas.
En cuanto a que estoy liberado, es cierto y nunca lo he escondido, trabajo para el sindicato desde casa a traves de la red, por tanto si lo hago a las diez de la noche esw mi problema.
En cuanto al comercio de loa Torre, y quien lo ha hundido, no es motivo de la obra de la calle A.Roig, o acaso tambien tenemos la culpa que haya tiendas que tienen el mismo aspecto que hace treinta años, o que traten a los clientes con desprecio, o que pidas un articulo y te digan que ni lo tienen ni lo van a tener. Y si quieres hablar del teatro, hablamos pero conociendo lo que ha pasado, y como se ha llevado la obra con el gobierno actual.
Sí forme parte de aquel gobierno y no me arrepiento, hubo errores y aciertos, pero nunca compramos a la prensa.
En cuanto a la responsabilidad del PSOE en la situación actual, tiene parte, pero en una situación de crisis mundial, hay muchos responsables fuera de un gobierno.
En cuanto a perjudicar al pueblo mira para otro lado, que este pueblo no empieza ni termina en la calle A. Roig,

Anónimo dijo...

Tela marinera el editorial, en que pueblo vive.

Anónimo dijo...

Ens podeu ajudar ?. No sabem què passa. Intentem descarregar l’Estatut d’Autonomia de Catalunya des del web del Tribunal Constitucional i ens apareix el següent:



http://elcritenelcelmyblog.wordpress.com/2010/06/25/humor-%ef%bb%bfdes-del-tribunal-constitucional-per-a-catalunya-amb-tot-lamor-del-mon/

Anónimo dijo...

El comerç s'ha ensorrat sol. A tot arreu està ple de zones peatonals, les grans franquicies busquen zones peatonals i les altres botigues també. La majoria del Carrer Nou, també ho volíen però s'han hagut d'aguantar i a sobre tornen a tenir un carrer que està pitjor que abans de fer obres. Trinxat del tot. Cotxes a tota hora, camions, etc. La llàstima és qué sempre ho paguin justos per pecadors i als pecadors no s'els hi demani responsabilitats. Aquest no es presentaran mai a una llista. Per què ho han de fer si per darrere ho manipulent tot????
El comerç no acaba ni comença al Carrer Nou, sortosament hi han altres carrers que quan hom va a comprar, parlen d'altres coses i no d'obres. I molts ho preferim així i per aixó hi anem.

Anónimo dijo...

Gragel no merece ser regidor. No tiene suficiente capacidad intelectual para desarrollar sus funciones. Lo peor es que el resto de regidores de su partido tampoco están demasiado capacitados. El PSC necesita un cambio urgente y aunque tiene a las personas, los que hay no les dejan el camino libre.

Anónimo dijo...

Grangel, perquè no us foteu amb els 72000 € que costa TAC-12 i que presideix la socialista Núria Segú? Us foteu amb els diaris perquè no us segueixen la corda. Si fossin socialistes serien boníssims!!!
Tots els polítics de partit sou una colla de cínics, critiqueu als demés però després feu el mateix. I esteu obsessionats en controlar els mitjans de comunicació.
En lloc de ràdios, teles i diaris perquè l'ajuntament no posa gassolineres, que és un robatori el que ens cobren? O supermercats? o...

Enric Grangel Llop dijo...

Pagar 72.000€ por la televisión es otra barbaridad, pero no tiene nada que ver con este comentario, aunque si lo unico que se puede razonar al respecto es eso, ya nos vale.
Puede que no tenga la capacidad intelectual para ser regidor, pero afronto los temas de cara no bajo un anonimato.

Anónimo dijo...

També es una barbaritat el TAC 12, i els diaris sobretot el de Torre, es socialiste quan li conve, convergent, pepero, de l'agrupació en fin.

Enric Grangel Llop dijo...

He leido en algun comentario que la responsabilidad de que haya más de mil parados en Torredembarra la doy al Alcalde, de leer bien el comentario, lo que digo es que la situación de Torredembarra con mas de 1.000 no es prometedora, no que sea él responsable de ello.

Anónimo dijo...

El TAC solo sirve para la propaganda de los Alcaldes y por eso los municipios tienen que pagar tanto, por ejemplo el nuestro.

Anónimo dijo...

El Tac tiene las camaras y otros utensilios para transmitir programas desde Torredembarra. ¿Qué espera el Sr. Oviedo? ¿Para que vengan a filmar los plenos, nos sirve pagar tanto dinero? Por favor, o os dedicais a governar y a decidir o os vaís a casa.

Enric Grangel Llop dijo...

Vienen a los pleno y usan sus camaras, luego hacen un resumen y no se cuando lo pasan.

Anónimo dijo...

Cuanto hemos pagado a la prensa local para tenerla contenta, alguien lo sabe.

Anónimo dijo...

Entre los dos casi 80.000€ durante el año 2009.
No se como los comercios les hacen publicidad, si lo pagan dos veces.....